Списки справ. Чи потрібні вони взагалі?

Попередня стаття
Щоденник успіху - проста штука, яка не дає “злитися” при виконанні будь-яких планів
Наступна стаття
Наші внутрішні нематеріальні ресурси: наскільки вони важливі під час війни
Чи складаєте ви списки справ? Чи потрібні вони взагалі?
 
Останнім часом читав думки, що списки справ демотивують, т.я. велику частину з них ми не виконуємо. Є думка, що краще фіксувати результат, або ціль, і просто рухатися до них.
 
Поділюсь своїм досвідом. В житті мені доводиться чи не кожні 5 хвилин щось фіксувати, записувати інформацію, наступні дії, зустрічі, події і т.д. Адже, крім того, що я є директором підприємства, в мене в житті ще є декілька курсів, які я проходжу одночасно, громадська діяльність, функції тревел-експерта, подорожі, родина, друзі, спортзал і багато всього.
 
Я б не зміг це все впорядкувати, контролювати і, там більш, виконувати, якби не мав свою систему ведення списків, яка формувалася роками. Я веду списки в мобільному додатку ToDoIst, що і вам рекомендую.
 
Чому я використовую списки:
 
1. Щоб відразу ж вигружати все з голови на зовнішній носій. Залишені в голові справи - це тягар, який знижує енергію, мотивацію і не дає думати про дійсно важливі справи.
2. Щоб їх упорядковувати по часу, пріоритету і знати, що в якому порядку робити.
3. Щоб бачити, що є для мене не пріоритетним, і що я точно робити не буду.
 
Які списки і як я використовую:
 
1. Розклади на 7 років, на рік, на місяць, на тиждень.
 
2. Список “Вхідні”. Спочатку я все туди записую. Потім присвоюю кожній з них пріоритет (1 - надважливо, 2 - важливо, 3 - звичайно, 4 - не важливо, викреслюю її взагалі).
 
3. Списки справ на сьогодні, на наступні дні, на тиждень, на місяць, на рік.
 
Вони формуються зі справ, які записані в папці “Вхідні”. Звідти розсортовую їх:
 
- по днях, якщо це самостійна справа
- по днях і по проектах, якщо справа - частина якогось проекту
- в розділ “вирішу пізніше”, якщо не збираюсь її робити у найближчі дні
- видаляю, якщо це для мене не важливо, або не збираюсь цього робити
 
4. Список, кому треба зателефонувати, написати
 
5. Список нарад і зустрічей. Тут я залишаю дані про людину, що треба з нею обговорити, які результати зустрічі (наради)
 
6. Можуть бути додаткові списки, наприклад:
 
- що купити
- контент-план постів для соцмереж та сайту
 
Чи робите ви списки справ? Чи працюють вони в вас? Якщо не ведете, до що робите замість цього? Поділіться в коментарях!
Попередня стаття
Щоденник успіху - проста штука, яка не дає “злитися” при виконанні будь-яких планів
Наступна стаття
Наші внутрішні нематеріальні ресурси: наскільки вони важливі під час війни