Ліван

Джунія - велике курортне і портове місто на північний схід від Бейрута, заселене переважно християнами-маронітами. Коли в Бейруті - бомбардування і воєнні дії, центр життя країни пересувається сюди, всього в 10 кілометрах від центру столиці. Джунії - це справжній острівець Європи на близькому сході. В цей день в Бейрут прилетіла Анхар Кочнева - координатор Йорданського Клубу ще з трьома туристами. Ми вирішили здійснити поїздку по північній частині Лівану, для чого була на день орендована машина разом з водієм. Маршрут вийшов таким: Бейрут - Джунія - Собача ріка - печера Джейта - гора Харіса - Біблос. Набережна в Джунії: Прогулявшись по...

11.03.2016

Окрім Баальбека, цього дня у мене ще були плани відвідати Південний Ліван, а саме міста Сідон (арабською - Сайда) і Тір (арабською - Сур). Приїхавши назад на автостанцію Кола в Бейруті, я пообідав шавармой і відшукав автобус на Тір. Автобус був приблизно таким же, як і той, яким я їхав з Дамаску у Бейрут. Розмірами він був трохи більше наших "Богданов". Як і у попередньому випадку, я був єдиним пасажиром автобуса. Водій точно також працює із зазивалою. Як тільки від'їхали від автостанції, зазивала почавна усю вулицю голосно кричати: - Сайда, Сайда, Сайда! Сур! Сур! Сур! Він встав однією ногою на підніжку і однією рукою тримався за поручень...

10.03.2016

Ліванське місто Баальбек розташоване за 85 км на північний схід від Бейрута в долині Бекаа біля підніжжя хребта Антиліван на висоті 1 170 м. Місто вважається центром діяльності ісламського радикального руху Хезбалла. Але у світі Баальбек відомий своїм храмовым комплексом: розвалинами древнього Храму Юпітера і майже повністю вцілілому з римських часів храмом Бахуса. У Баальбек я їхав на маршрутці з автостанції Кола в Бейруті за 5000 ліванських лір (3,33$). Водій маршрутного таксі працює в парі із зазивалою. На автостанції я був єдиним пасажиром маршрутки. Поки їхали по Бейруту, водій, вилізши з дверей, кричав на усю вулицю хрипким прокуреним...

09.03.2016

Після Джунії, печери Джейта та гори Харіса ми відвідали Біблос (по-арабськи Джубейль) – одне з найдавніших міст світу. Там знаходяться руїни стародавнього міста, заснованого ще фінікійцями, а потім заселеного римлянами і візантійцями. Біблос виник раніше за сусідні фінікійські міста – в цьому були впевнені і самі фінікійці і їхні сусіди. Пізніша легенда взагалі називала засновником міста грецького бога Кроноса, батька Зевса, а міські мури нібито будував особисто бог Ель. За археологічними даними поселення на місті Бібла існувало принаймні з часів раннього неоліту. Розташоване воно було на пагорбі біля самого моря – власне й назву міста...

27.11.2015

До Лівану я їздив на 3 дні з Сирії. У столицю Лівану - Бейрут з Дамаску тоді можна доїхати за 10 доларів на таксі (час в дорозі - 3 години). Можна також доїхати автобусом за 4 долари. Я вирішив заощадити і поїхати на автобусі. Але, як відомо, жадібний платить двічі. Так і вийшло: я сильно пошкодував, що не поїхав на таксі. Автобус був ліванським. Старим і невеликим. Звичайно ж, я був єдиним іноземцем в автобусі. Пасажири тут сидять в салоні, а речі прив'язуються на дах автобуса. Наші пригоди розпочалися з того, що на середині шляху від Дамаску до ліванського кордону відв'язалася і впала на дорогу валіза одного з пасажирів. Автобус зупинився...