Розстановка пріоритетів: що я роблю, коли бачу, що не виконаю все заплановане на тиждень?
В неділю традиційно планую новий тиждень. Від кількості того, що треба зробити на наступному тижні, офігіваю щоразу. Кожного разу розумію, що все не зроблю. Постає питання, що робити в першу чергу, що - в другу, що взагалі не робити?
Тут допомагає система розстановки пріоритетів, яку опрацьовував багато років. Вона в мене складаються з 4 блоків: 1й блок - найпріоритетніші завдання, 4й блок - не пріоритетні.
Перед тим, як задача потрапила в якійсь з блоків, я задаю собі питання: наскільки ця дія важливо для моєї місії та досягнення моїх головних цілей? Такі цілі є в мене по кожній сфері життя на рік і на 7 років.
1. Найпріоритетніші (1й блок) я вношу в гугл-календар і бронюю для них час. Сюди може входити:
- стратегічні речі на основній роботі: написання стратегій, написання механізми делегування, кроки для виконання стратегічних цілей, визначених на рік (планую їх на першу половину дня);
- відвідування спортзалу або піші прогулянки (планую на вечір і майже ніколи не переношу, навіть якщо виникає якісь форс-мажор);
- навчання та розвиток у сферах, які я розглядаю, як свій потенційні альтернативні джерела доходів.
Такі речі я планую на ранкові часи, як правило, до сніданку, або у вихідні.
2. Поточні (але важливі) питання, які опосередковано ведуть до головних цілей:
- виконання планових завдань на роботі (планування, організація роботи, контроль);
- проведення нарад і зустрічей, які ведуть до конкретних цілей.
Заходи цього 2-го блоку також вношу у календар.
3. Речі, які іншим здаються важливими, але для мене - ні:
- завдання ззовні, про які забудуть, що їх давали, бо вони очевидно є не пріоритетними;
- прохання інших людей;
- поточні робочі справи, які не приносять результату, але є обов’язковими.
Такі речі роблю за залишковим принципом, або ж намагаюсь комусь передати.
4. Те, що не увійшло у перші три. Як правило, я мирюсь з тим, що робити їх не буду. Навіть, якщо вони є важливими для когось Або ж зроблю, якщо з’явиться додатковий час.
Поділіться у коментарях своїм досвідом, чи є в вас своя система пріоритетів? Або ви якимсь іншим чином вибираєте, що робити в першу чергу, а що не робити?
Сподобався пост? Поділись з друзями!