Подорож на швейцарському панорамному поїзді

Попередня стаття
Брієнц: дива швейцарської дерев'яної архітектури
Наступна стаття
Швейцарська Рив’єра і Рона-Альпи - чудовий варіант для подорожі у міжсезоння

В цій частині розповіді про Швейцарію ми здійснимо віртуальну подорож панорамним поїздом за маршрутом "Золотий перевал" - Golden Pass. Взагалі, сам маршрут достатньо довгий – від Женеви (або Монтрьо) до Люцерна і займає 6 годин. Ми ж прокотимося його найцікавішою частиною – скрізь наймальовничішу частину країни: від Туна через Тунське і Брієнцьке озера, перевал Брюніг до Люцерна. По дорозі побачимо декілька замків, мальовничі альпійські пейзажі, засніжені піки альпійських вершин, весну і зиму в один день.

Першу частину маршруту від Туна до Інтерлакена, я пройшов частково пішки, а частково – на автобусі. Поїзд деякі найцікавіші куточки цього маршруту, на жаль, обходить. Позаду залишилося місто Тун із середньовічним замком:

Попереду – один з моїх найулюбленіших куточків Швейцарії – Шадау:

Замок Шадау:

Їдемо уздовж Тунського озера:

Незабаром буде найфотогенічніший замок Швейцарії – Оберхофен:

Під’їдемо автобусом до старовинного містечка Унтерзеен:

Пішки дійдемо до Інтерлакена:

Полюбувавшись вершиною Юнгфрау (4158 р.):

Уявіть собі, що майже не вершину цієї гори можна заїхати на поїзді! Швейцарські залізниці здивували мене ще перший день прибування в країні, коли я піднімався на звичайному поїзді з Альтштеттена до Аппенцеля. Так звані «зубчасті» поїзди можуть підніматися під кутом 45 градусів в гору. В якості прикладу – зубчаста залізниця з Інтерлакена на гору Harder Kulm:

Наступні фото будуть з вікна поїзда, тому їх якість буде залишати чекати кращого. Брієнцьке озеро, десь між Інтерлакеном і Брієнцем

Зробимо годинну зупинку в містечку Брієнц, щоб помилуватися оригінальними швейцарськими житловими будинками: 

Ну, і, звичайно ж Брієнцьким озером:

Знову сідаємо в поїзд на станції Брієнц:

По дорозі в Майринген побачимо Райхенбахський водоспад:

В Майрингені поїзд розвертається для того, щоб карабкатися на перевал Брюніг: 

З Майрингена поїзд починає потихеньку підніматися в гору до перевалу. Зауважу, що поїзд ні якійсь там особливий, а звичайний: зі звичайним локомотивом та звичайними вагонами:

Якщо внизу – майже літо, то на перевалі Брюніг потрапляємо в справжню зиму: 

Поселення на перевалі:

Село Лунгерн:

Ще один водоспад по дорозі:

Село Бюрглен з невідомою (напевно, оборонною) баштою:

Поселення Гісвіль:

Руїни невідомого замку:

Робимо зупинку в неймовірному за красою, але невідомому для туристів, містечку Зарнен

Між Зарненом і Люцерном:

Кінцевий пункт зупинки – серце Швейцарії, місто Люцерн:

Попередня стаття
Брієнц: дива швейцарської дерев'яної архітектури
Наступна стаття
Швейцарська Рив’єра і Рона-Альпи - чудовий варіант для подорожі у міжсезоння

Коментарі

Поїзд робить зупинки щоб вийти на екскурсію і потім на ньому їхати далі?
Або доїхав до населеного пункту, вийшов, а потім шукаєш як їхати далі?
Ні, це звичайний пасажирський поїзд. Де хочеш, виходь, подивись і сідай в наступний поїзд. В Швейцарії все дуже просто з розкладом: поїзд ходить або раз на півгодини, або раз на годину в одні і ті ж самі хвилини.
А як дорого ось так пересуватися поїздом?
Дуже дорого. В середньому: 1 хвилина поїздки - 1 євро. Але іншого транспорту в Швейцарії немає.
яяк це!?
От так во! Щоб життя малиною ся не здавало :)
якісь дивні там села - ніде не видно городів з бараболями, всюди тільки зелена трава! постає запитання - а що вони тоді їдять в тих селах? живуть тільки сиром і водою?:)
ще дуже зацікавили зубчасті потяги - то напевно на колесах зубці, які попадають в відповідні заглибини, що дозволяє витримувати кут в 45%!? неймовірно просто! цікаві відчуття пасажирів, які рухаються в потязі під кутом 45% над якоюсь кілометровою прірвою!:)
Ви вірно описуєте зубчасті поїзди. Ну, насправді, 45% - то перебір. Але 20-25% - це норма. Пасажири себе нормально відчувають, бо Швейцарія - країна точна і вони впевнені, що з ними нічого поганого не трапиться. А щодо бараболі, то їх на городах не вирощують. Приусадебное хозяйство там відсутнє. Все, очевидно, вирощують агропідприємства.
судячи з фотографій - там певно переважають електрички. До речі, як з цінами на потяги по відношенню до автобусів? Щось думається, що квитки на ті живописні гірські маршрути повинні бути дуже дорогі.
Ще цікаво було помітити сонячні батареї на деяких будинках - люди дійсно дбають про свою зелену країну
Там немає такого поняття, як електрички чи пасажирські/швидкі поїзди.
Автобусів в Швейцарії немає, є тільки залізничний транспорт. Є ще так звані "поштові автобуси", які ходять в високогірні населенні пункти, де залізниця не прокладена.
А так середня ціна на проїзд (незалежно від того, чи то гірські, чи то рівнинні маршрути)- майже 1 євро за 1 хвилину поїздки.
з фото видно-що потяги на електротязі(це мав на увазі).
Автобусів немає!?! Дуже дивна країна, дійсно. Цікаво, з чим це пов,язано. Звичайно буває навпаки - коли немає залізниць в країні, бо це досить дорого і технології треба мати певні(прокладання залізничних шляхів, утримання їх, тунелі, залізничні мости і т.д.).
А ціна 1 Євро/1 хвилина звучить надзвичайно дорого-просто по-здирницьки.Проїхав 1 годину - прощавайте 60 Євро! Мені здається, це дорого навіть для самих жителів Швейцарії. Можливо вони розвивають швидкість 200-300 км/год, хто його знає..
Автобуси не потрібні, бо вся територія країни (крім зовсім високогірних сіл) охоплена залізницею. Швейцарія завжди була заможною країною, тому дозволила собі так побудувати транспортну систему.
Так, проїзд дійсно дорогий, але їжа там не дешевше.
Поїзди їздять зі швидкістю до 200 км/ч, не більше, бо країна ж гірська. Іноді, в горах, досить повільно їздять.
Щодо місцевих мешканців, то для них це не дорого. Для них існують спеціальні проїзні. Та й навіщо їм користуватися поїздами, якщо на сласному авто це в рази дешевше.
Так що українці повинні дуже радіти, що в них такі дешеві залізничні квитки:) Недавно добирався з Львова до Тернополя всього за 26 UAH в плацкарті без зупинок ( ~2£), що дуже приємно здивувало:), за такий кілометраж(по часу - 2 години).
Що цікаво, в Великобританії потяги також дуже дорогі, автобуси значно дешевше. Часто дешевше вийде авіапереліт, ніж поїздка потягом. Ціни на квитки на потяги і метро - просто грабіжницькі навіть для самих англійців.
На в нас взагалі одна з кращих залізниць в Європі. По-перше, нереально дешеві переїзди, в по друге - можна поспати :) Та, Британія в плані транспорту - це суцільний жах...
пейзажі просто неймовірні!але ж дороге задоволення їх там знімати:)
Швейцарія - це взагалі дороге задоволення. Просто до нього треба готуватися моральні і матеріально. Я ось, у всьому іншому собі відмовляю заради таких подорожей :)
ого
45 градусів це нереальний кут
до цього посту й не подумав що зубчасті потяги такий ухил долають
одо ж! там вам - не тут :)
Фантастика.
Так і є :-) дякую