В цій частині розповіді про Швейцарію ми здійснимо віртуальну подорож панорамним поїздом за маршрутом "Золотий перевал" - Golden Pass. Взагалі, сам маршрут достатньо довгий – від Женеви (або Монтрьо) до Люцерна і займає 6 годин. Ми ж прокотимося його найцікавішою частиною – скрізь наймальовничішу частину країни: від Туна через Тунське і Брієнцьке озера, перевал Брюніг до Люцерна. По дорозі побачимо декілька замків, мальовничі альпійські пейзажі, засніжені піки альпійських вершин, весну і зиму в один день.
Першу частину маршруту від Туна до Інтерлакена, я пройшов частково пішки, а частково – на автобусі. Поїзд деякі найцікавіші куточки цього маршруту, на жаль, обходить. Позаду залишилося місто Тун із середньовічним замком:
Попереду – один з моїх найулюбленіших куточків Швейцарії – Шадау:
Їдемо уздовж Тунського озера:
Незабаром буде найфотогенічніший замок Швейцарії – Оберхофен:
Під’їдемо автобусом до старовинного містечка Унтерзеен:
Пішки дійдемо до Інтерлакена:
Полюбувавшись вершиною Юнгфрау (4158 р.):
Уявіть собі, що майже не вершину цієї гори можна заїхати на поїзді! Швейцарські залізниці здивували мене ще перший день прибування в країні, коли я піднімався на звичайному поїзді з Альтштеттена до Аппенцеля. Так звані «зубчасті» поїзди можуть підніматися під кутом 45 градусів в гору. В якості прикладу – зубчаста залізниця з Інтерлакена на гору Harder Kulm:
Наступні фото будуть з вікна поїзда, тому їх якість буде залишати чекати кращого. Брієнцьке озеро, десь між Інтерлакеном і Брієнцем:
Зробимо годинну зупинку в містечку Брієнц, щоб помилуватися оригінальними швейцарськими житловими будинками:
Ну, і, звичайно ж Брієнцьким озером:
Знову сідаємо в поїзд на станції Брієнц:
По дорозі в Майринген побачимо Райхенбахський водоспад:
В Майрингені поїзд розвертається для того, щоб карабкатися на перевал Брюніг:
З Майрингена поїзд починає потихеньку підніматися в гору до перевалу. Зауважу, що поїзд ні якійсь там особливий, а звичайний: зі звичайним локомотивом та звичайними вагонами:
Якщо внизу – майже літо, то на перевалі Брюніг потрапляємо в справжню зиму:
Поселення на перевалі:
Село Лунгерн:
Ще один водоспад по дорозі:
Село Бюрглен з невідомою (напевно, оборонною) баштою:
Поселення Гісвіль:
Руїни невідомого замку:
Робимо зупинку в неймовірному за красою, але невідомому для туристів, містечку Зарнен:
Кінцевий пункт зупинки – серце Швейцарії, місто Люцерн:
Сподобався пост? Поділись з друзями!
Коментарі
voyager_a
Чтв, 06/27/2013 - 11:17
Або доїхав до населеного пункту, вийшов, а потім шукаєш як їхати далі?
andy_travelua
Чтв, 06/27/2013 - 11:39
voyager_a
Чтв, 06/27/2013 - 11:57
andy_travelua
Чтв, 06/27/2013 - 12:04
lyoshko
Срд, 07/10/2013 - 13:09
andy_travelua
Чтв, 07/18/2013 - 16:34
yurgengorg
Чтв, 06/27/2013 - 11:27
ще дуже зацікавили зубчасті потяги - то напевно на колесах зубці, які попадають в відповідні заглибини, що дозволяє витримувати кут в 45%!? неймовірно просто! цікаві відчуття пасажирів, які рухаються в потязі під кутом 45% над якоюсь кілометровою прірвою!:)
andy_travelua
Чтв, 06/27/2013 - 11:43
yurgengorg
Чтв, 06/27/2013 - 11:59
Ще цікаво було помітити сонячні батареї на деяких будинках - люди дійсно дбають про свою зелену країну
andy_travelua
Чтв, 06/27/2013 - 12:18
Автобусів в Швейцарії немає, є тільки залізничний транспорт. Є ще так звані "поштові автобуси", які ходять в високогірні населенні пункти, де залізниця не прокладена.
А так середня ціна на проїзд (незалежно від того, чи то гірські, чи то рівнинні маршрути)- майже 1 євро за 1 хвилину поїздки.
yurgengorg
Чтв, 06/27/2013 - 12:32
Автобусів немає!?! Дуже дивна країна, дійсно. Цікаво, з чим це пов,язано. Звичайно буває навпаки - коли немає залізниць в країні, бо це досить дорого і технології треба мати певні(прокладання залізничних шляхів, утримання їх, тунелі, залізничні мости і т.д.).
А ціна 1 Євро/1 хвилина звучить надзвичайно дорого-просто по-здирницьки.Проїхав 1 годину - прощавайте 60 Євро! Мені здається, це дорого навіть для самих жителів Швейцарії. Можливо вони розвивають швидкість 200-300 км/год, хто його знає..
andy_travelua
Чтв, 06/27/2013 - 13:27
Так, проїзд дійсно дорогий, але їжа там не дешевше.
Поїзди їздять зі швидкістю до 200 км/ч, не більше, бо країна ж гірська. Іноді, в горах, досить повільно їздять.
Щодо місцевих мешканців, то для них це не дорого. Для них існують спеціальні проїзні. Та й навіщо їм користуватися поїздами, якщо на сласному авто це в рази дешевше.
yurgengorg
Чтв, 06/27/2013 - 13:43
Що цікаво, в Великобританії потяги також дуже дорогі, автобуси значно дешевше. Часто дешевше вийде авіапереліт, ніж поїздка потягом. Ціни на квитки на потяги і метро - просто грабіжницькі навіть для самих англійців.
andy_travelua
Чтв, 06/27/2013 - 14:59
mandrivnic
Чтв, 06/27/2013 - 14:38
andy_travelua
Чтв, 06/27/2013 - 15:00
dniprovych
Чтв, 06/27/2013 - 22:43
45 градусів це нереальний кут
до цього посту й не подумав що зубчасті потяги такий ухил долають
andy_travelua
Суб, 06/29/2013 - 11:57
flakelviv
Суб, 07/20/2013 - 12:06
andy_travelua
Суб, 07/20/2013 - 14:53