08.04.2020
Ми не випадково вибрали Сан-Тельмо для того, щоб зупинитися у Буенос-Айресі. Старий колоніальний район аргентинської столиці буквально просякнутий духом старожилів. Тут навіть запах наче з бабусиної шафи. Але при цьому Сан-Тельмо - найкомфортніший для життя туриста. Бо центр міста - поруч. А навколо - мощені вулички і краса добре збереженої історичної забудови колоніального періоду. Тому з перших хвилин перебування у Південній Америці нас переслідував привід минулого.
Тут зароджувалося танго. Тут кипіло розкішне життя заможних «портеньо», які будували у Сан-Тельмо прекрасні палаци і будинки з високими дверима і вікнами. Тут і зараз живуть художники, артисти і творча інтелігенція. Їхні сусіди - туристи з усього світу.
Ми поселилися на 2 ночі в милому готелі Key Hotel San Telmo. Короткий рум-тур з готелю дивимося тут. З балкончиків наших номерів виглядали архітектурні деталі сусідніх будівель 19 століття. На вузькій брукованій вуличці ледь знаходили місце для паркування автомобілі. Деяким з них, здавалося, стільки ж років, скільки й Сан-Тельмо.
Навколо - багато графіті. Розфарбовані сучасним мистецтвом стіни в жодному разі не напружували і не створювали дисгармонію.
Нам пощастило прилетіти в Буенос-Айрес у неділю, коли у Сан-Тельмо вирував недільний блошиний ринок. Чого там тільки не було: антикваріат, різноманітний хенд-мейд, музика, танго, натовпи людей. Чудова атмосфера для того, щоб пізнати колорит аргентинської столиці.
Старовинний критий ринок Mercado San Telmo займає цілий квартал. Тут можна запастися фруктами, спробувати страви традиційної кухні. А ще цікаво просто прогулятися між рядами. Як на мене, ринки - це ті місця, де найбільше місцевого колориту. І це стосується кожної країни.
Тут ми вперше спробували емпанади - дивовижні місцеві пиріжки з різною начинкою. Наступні 3 тижні вони нас щодня переслідували під час нашої подорожі Південною Америкою.
Дивно, але скільки я подорожував екзотичними країнами, майже ніколи не куштував місцевих фруктів. Чому? Сам не знаю. Але цього разу вже відірвався по-повній. Одночасно спробував папаю, маракую і dragon friut. Все - вперше!
А ось як воно виглядає зсередини:
У Сан-Тельмо варто прогулятися пішохідною вуличкою Defensa. Народу тут по неділях багато. Але якщо підняти голову і абстрагуватися від шуму базару, то можна споглядати вельми гідну архітектуру цього старовинного району Буенос-Айреса. Вуличка приведе на площу Dorrego - серця Сан-Тельмо. А що на площі? Ну звичайно ж, також базар!
Але не лише. Тут є досить величний бароковий храм The Nuestra Señora de Belén:
Вівтар у храмі:
Вулички Сан-Тельмо:
Перший вечір в Буенос-Айресі в нас була вечеря-знайомство в одній з парілл Сан-Тельмо. Парілла - це ресторан, де їдять стейки. Стейки - це символ Аргентини. Такий самий, як і аргентинське Танго. Стейків багато видів, усі не перепробуєш. Надзвичайно великі, соковиті і смачні. За весь час подорожі я не пам'ятаю дня, коли б ми не їли стейки!
А тут дивіться фото-розповідь про нашу подорож Південною Америкою від Антарктики до джунглів:
частина 1: Як виглядає край світу: Вогняна Земля
частина 2: Аргентинська Патагонія: льодовик Періто-Морено і Фітцрой
Сподобався пост? Поділись з друзями!