Аргентинська столиця часто асоціюється з різнобарвним райончиком на півдні міста. Це - Ла Бока, місце народжувався Буенос-Айрес. Ще у 1536 році Педро де Мендоса заклав тут майбутнє місто. Тут був перший порт Буенос-Айреса, тому район почали заселяти моряки. А вони любили фарбувати свої будинки різними кольорами. А чому? Та все просто: фарба залишалася після будівництва і фарбування суден. Так народився найяскравіший район майбутньої столиці Аргентини.
Мої враження та враження моїх друзів від Ла Боки були "Wow". Я люблю, коли фарбують будинки в різні кольори. Але у захваті від райончику не всі. Ось наприклад мандрівниця з Одеси Ольга Мунтян, яка побувала в Ла Бока декількома днями пізніше, писала про "халупи, розфарбовані в різні кольори". Якщо чесно, то так воно і є. Класичний будинок Ля Боки зроблений з дерева, оббитий рифленим корабельним залізом і пофарбований різними кольорами. Вік таких будинків складає від 100 до 180 років.
У ХІХ столітті в Ла Бока активно селилися італьські емігранти. Вони ж у 1882 році вирішили проголосити незалежність Ла Боки від Аргентини. Вигадали навіть свій прапор. Спроби відновити "незалежність" були і протягом ХХ століття. Вони припинилися у 1983 році, коли всі диктатури в Аргентині закінчилися, а мешканці Ла Боки змогли дихати вільно. Але і сьогодні можна зустріти нагадування про "Республіку Ла Бока".
Коли туристи кажуть про Ла Боку, то мають на увазі не весь великий, бідний і депресивний район на півдні столиці. Зазвичай, йдеться про один-два квартали навколо вулички Caminito. Тут усе створено для туриста: сувеніри, картини, вироби місцевих ремісників, кафешки, вуличне танго. Тут красиво і атмосферно. Але це - далеко не вся Ла Бока. Це - більше антураж для фотосесій.
Тут - вражаючі різнобарвні дворики. Місцеві мешканці розфарбували в них все, що можливо. І влаштували сувенірні лавки.
Сувеніри в Буенос-Айресі, до речі, краще купувати саме в Ла Бока - тут вони дешевше і є великий вибір. Все інше: вечеря, стейки, вина, танго - залиште це для центральних респектабельних районів столиці.
На фасадах різнокольорових будинків часто красуються ляльки, що зображують різних аргентинських зірок.
Ось тут на балконі стоять: Марадонна, Єва Перон і Карлос Гардель (співак):
Останнім часом дуже популярним став Папа римський Франциск, чия лялька прикрашає найпопулярниший будинок Ла Боки. Аргентинці страшно пишаються тим, що тепер глава Ватикану - аргентинець.
На Камініто ви обов'язково зустрінете "танцюристів танго". Насправді, вони навряд чи не вміють його танцювати. Їхня функція - фотографуватися з туристами в танго-позах за певну плату. Зазвичай вона складає 5 - 7 доларів. Іноді вони навіть забезпечують туристів аксесуарами: на чоловіка надягають піджачок-капелюх-шарфик, на жінку - капелюшок-шаль.
Часто танцями "місцевого розливу" заманюють туристів у локальні ресторанчики Ля Боки. Але, повірте, Ла Бока - це місце для інстаграмних фото, а не для також і традиційної аргентинської кухні.
Найвідоміший будинок на Caminito:
Графіті в Ла Бока також популярні:
Ми були трохи налякані, коли їхали в Ла Боку міським автобусом з Палермо. бо перед тим начиталися, що це - чи не найнебезпечніший район Буенос-Айреса. Що тут грабують, якщо трохи вийдеш за межі туристичного п'ятачка - вулиці Caminito. Тому, перше, що нам захотілося - це вийти за межі "туристичної" Ла Боки, що ми і зробили. Думаю, ви зрозуміли, що нічого небезпечного ми там не побачили. А чутки про "страшну і небезпечну Ла Боку", думаю, розповсюджують для того, всі туристи кучкувалися на Caminito, купували сувеніри, їли в дорогих кафе та платили гроші за імітацію танго на вулиці.
Нагадаю, що в Ла Бока був перший порт міста. До речі, назва району перекладається, як "рот". Це тому що через нього, наче як через рот, все входило в Аргентину. Ось так порт виглядає сьогодні:
Тримайте ще трохи різнокольорової Ла Боки:
А тут дивіться фото-розповідь про нашу подорож Південною Америкою від Антарктики до джунглів:
частина 1: Як виглядає край світу: Вогняна Земля
частина 2: Аргентинська Патагонія: льодовик Періто-Морено і Фітцрой
Сподобався пост? Поділись з друзями!