Подорож на швейцарському панорамному поїзді

  • 27.06.2013

В цій частині розповіді про Швейцарію ми здійснимо віртуальну подорож панорамним поїздом за маршрутом "Золотий перевал" - Golden Pass. Взагалі, сам маршрут достатньо довгий – від Женеви (або Монтрьо) до Люцерна і займає 6 годин. Ми ж прокотимося його найцікавішою частиною – скрізь наймальовничішу частину країни: від Туна через Тунське і Брієнцьке озера, перевал Брюніг до Люцерна. По дорозі побачимо декілька замків, мальовничі альпійські пейзажі, засніжені піки альпійських вершин, весну і зиму в один день.

Першу частину маршруту від Туна до Інтерлакена, я пройшов частково пішки, а частково – на автобусі. Поїзд деякі найцікавіші куточки цього маршруту, на жаль, обходить. Позаду залишилося місто Тун із середньовічним замком:

Попереду – один з моїх найулюбленіших куточків Швейцарії – Шадау:

Замок Шадау:

Їдемо уздовж Тунського озера:

Незабаром буде найфотогенічніший замок Швейцарії – Оберхофен:

Під’їдемо автобусом до старовинного містечка Унтерзеен:

Пішки дійдемо до Інтерлакена:

Полюбувавшись вершиною Юнгфрау (4158 р.):

Уявіть собі, що майже не вершину цієї гори можна заїхати на поїзді! Швейцарські залізниці здивували мене ще перший день прибування в країні, коли я піднімався на звичайному поїзді з Альтштеттена до Аппенцеля. Так звані «зубчасті» поїзди можуть підніматися під кутом 45 градусів в гору. В якості прикладу – зубчаста залізниця з Інтерлакена на гору Harder Kulm:

Наступні фото будуть з вікна поїзда, тому їх якість буде залишати чекати кращого. Брієнцьке озеро, десь між Інтерлакеном і Брієнцем:

Зробимо годинну зупинку в містечку Брієнц, щоб помилуватися оригінальними швейцарськими житловими будинками:

Ну, і, звичайно ж Брієнцьким озером:

Знову сідаємо в поїзд на станції Брієнц:

По дорозі в Майринген побачимо Райхенбахський водоспад:

В Майрингені поїзд розвертається для того, щоб карабкатися на перевал Брюніг:

З Майрингена поїзд починає потихеньку підніматися в гору до перевалу. Зауважу, що поїзд ні якійсь там особливий, а звичайний: зі звичайним локомотивом та звичайними вагонами:

Якщо внизу – майже літо, то на перевалі Брюніг потрапляємо в справжню зиму:

Поселення на перевалі:

Село Лунгерн: Ще один водоспад по дорозі:

Село Бюрглен з невідомою (напевно, оборонною) баштю:

Поселення Гісвіль:

Руїни невідомого замку:

Робимо зупинку в неймовірному за красою, але невідомому для туристів, містечку Зарнен: Між Зарненом і Люцерном:

Кінцевий пункт зупинки – серце Швейцарії, місто Люцерн:

Коментарі

Поїзд робить зупинки щоб вийти на екскурсію і потім на ньому їхати далі?<br /> Або доїхав до населеного пункту, вийшов, а потім шукаєш як їхати далі?
Ні, це звичайний пасажирський поїзд. Де хочеш, виходь, подивись і сідай в наступний поїзд. В Швейцарії все дуже просто з розкладом: поїзд ходить або раз на півгодини, або раз на годину в одні і ті ж самі хвилини.
А як дорого ось так пересуватися поїздом?
Дуже дорого. В середньому: 1 хвилина поїздки - 1 євро. Але іншого транспорту в Швейцарії немає.
яяк це!?
От так во! Щоб життя малиною ся не здавало :)
якісь дивні там села - ніде не видно городів з бараболями, всюди тільки зелена трава! постає запитання - а що вони тоді їдять в тих селах? живуть тільки сиром і водою?:)<br /> ще дуже зацікавили зубчасті потяги - то напевно на колесах зубці, які попадають в відповідні заглибини, що дозволяє витримувати кут в 45%!? неймовірно просто! цікаві відчуття пасажирів, які рухаються в потязі під кутом 45% над якоюсь кілометровою прірвою!:)
Ви вірно описуєте зубчасті поїзди. Ну, насправді, 45% - то перебір. Але 20-25% - це норма. Пасажири себе нормально відчувають, бо Швейцарія - країна точна і вони впевнені, що з ними нічого поганого не трапиться. А щодо бараболі, то їх на городах не вирощують. Приусадебное хозяйство там відсутнє. Все, очевидно, вирощують агропідприємства.
судячи з фотографій - там певно переважають електрички. До речі, як з цінами на потяги по відношенню до автобусів? Щось думається, що квитки на ті живописні гірські маршрути повинні бути дуже дорогі.<br /> Ще цікаво було помітити сонячні батареї на деяких будинках - люди дійсно дбають про свою зелену країну
Там немає такого поняття, як електрички чи пасажирські/швидкі поїзди.<br /> Автобусів в Швейцарії немає, є тільки залізничний транспорт. Є ще так звані "поштові автобуси", які ходять в високогірні населенні пункти, де залізниця не прокладена.<br /> А так середня ціна на проїзд (незалежно від того, чи то гірські, чи то рівнинні маршрути)- майже 1 євро за 1 хвилину поїздки.
з фото видно-що потяги на електротязі(це мав на увазі).<br /> Автобусів немає!?! Дуже дивна країна, дійсно. Цікаво, з чим це пов,язано. Звичайно буває навпаки - коли немає залізниць в країні, бо це досить дорого і технології треба мати певні(прокладання залізничних шляхів, утримання їх, тунелі, залізничні мости і т.д.).<br /> А ціна 1 Євро/1 хвилина звучить надзвичайно дорого-просто по-здирницьки.Проїхав 1 годину - прощавайте 60 Євро! Мені здається, це дорого навіть для самих жителів Швейцарії. Можливо вони розвивають швидкість 200-300 км/год, хто його знає..
Автобуси не потрібні, бо вся територія країни (крім зовсім високогірних сіл) охоплена залізницею. Швейцарія завжди була заможною країною, тому дозволила собі так побудувати транспортну систему.<br /> Так, проїзд дійсно дорогий, але їжа там не дешевше.<br /> Поїзди їздять зі швидкістю до 200 км/ч, не більше, бо країна ж гірська. Іноді, в горах, досить повільно їздять.<br /> Щодо місцевих мешканців, то для них це не дорого. Для них існують спеціальні проїзні. Та й навіщо їм користуватися поїздами, якщо на сласному авто це в рази дешевше.
Так що українці повинні дуже радіти, що в них такі дешеві залізничні квитки:) Недавно добирався з Львова до Тернополя всього за 26 UAH в плацкарті без зупинок ( ~2£), що дуже приємно здивувало:), за такий кілометраж(по часу - 2 години).<br /> Що цікаво, в Великобританії потяги також дуже дорогі, автобуси значно дешевше. Часто дешевше вийде авіапереліт, ніж поїздка потягом. Ціни на квитки на потяги і метро - просто грабіжницькі навіть для самих англійців.
На в нас взагалі одна з кращих залізниць в Європі. По-перше, нереально дешеві переїзди, в по друге - можна поспати :) Та, Британія в плані транспорту - це суцільний жах...
пейзажі просто неймовірні!але ж дороге задоволення їх там знімати:)
Швейцарія - це взагалі дороге задоволення. Просто до нього треба готуватися моральні і матеріально. Я ось, у всьому іншому собі відмовляю заради таких подорожей :)
ого<br /> 45 градусів це нереальний кут<br /> до цього посту й не подумав що зубчасті потяги такий ухил долають
одо ж! там вам - не тут :)
Фантастика.
Так і є :-) дякую