Символ успіху Малайзії і Куала-Лумпуру, візитівка країни - це, безумовно, башти-близнюки Petronas Twin Towers висотою 452 метри кожна. На момент їх побудови (1998 рік) вони були найвищими хмарочосами у світі (зараз найвищим є Бурж-Халіфа в Дубаї). Проте вежі Петронас залишилися найвищими баштами-близнюками на планеті.
Башти-близнюки знаходяться в в декількох кілометрах від історичного центру, до них треба їхати декілька зупинок на метро. І тут почалися справжні проблеми. Автомати в метро приймають лише дрібні готівкові кошти, у касах жетони також продають за готівку. Виявилося, що обмінних пунктів в Куала-Лумпурі немає взагалі! Навіть на залізничному вокзалі. В аеропорту курс грабіжницькій, тому я не став там обмінювати гроші. Зараз вже був готовий поміняти за будь-яким курсом, але не було де... Мені порадили шукати банкомати, щоб зняти готівку з карточки. Але і тут проблема: банкомат жодного банку не працює з українськими картками. Моєму обуренню не було меж, мені хотілося проклясти це місто і це країну. Я пошкодував, що потрапив сюди. Не було іншого вибору, як йти пішки до башт-близнюків і залишатися голодним до ранку, коли я знову потраплю в аеропорт.
Навколо башт-близнюків купа поліції. Крок вправо чи вліво у намірах пошуку гарних ракурсів для фотографування - відразу свисток і попередження. Підходи до оглядових майданчиків, з яких відкриваються найкращі види - перекриті. Довелося обмежитися класичним видом з місточка в парку.
«Фінансовими батьками» хмарочоса стали дві великі малазійські фірми — нафтова компанія Петронас і холдинг, очолюваний місцевим магнатом Ананда Крішаном.
У міжнародному конкурсі на найкращий проект, що відбувся влітку 1991 року, брало участь вісім відомих архітектурних майстерень. Найкращим проектом був визнаний проект архітектурної майстерні «Cesar Pelli & Associates». Хмарочос являє собою дві вежі, кожна з яких в плані схожа на восьмипроменеву зірку — дань поваги архітектора традиціям і символіці іслама.
Незвичним було те, що замовник найняв різні будівельні компанії для кожної із веж. Вежа № 2 була закінчена швидше, попри те, що її будівництво розпочалося на місяць пізніше.
Одним із найскладніших процесів будівництва веж було встановлення мосту, що з'єднує їх. Він розташований між вежами на 41 та 42 поверхах, має 58 м у довжину. Окрім з'єднання, міст також виконує роль евакуаційного виходу, у разі потреби для евакуації однієї з веж.
Щовечора перед баштами працюють світломузичні фонтани:
А в приміщеннях перших поверхів будівлі - величезний торговий центр:
Так Petronas Twin Towers виглядають з протилежного боку:
Башти-близнюки віддзеркалюються у склі сусідньої будівлі:
Сподобався пост? Поділись з друзями!